sobota, 14 czerwca 2014

Kobiece premiery, 
których nie można przegapić.


  Na 2 lipca wydawnictwo Albatros i wydawnictwo Akurat szykują 2 świetne kobiece premiery. Czy świetne, zobaczymy, w każdym razie postanowiłam przybliżyć wam krótko te pozycje, bo wiele kobiet planuje rozpocząć wakacje czy wyczekany urlop właśnie od dobrej książki.  

  Pierwsza z nich to książka pt. "Piękna Katastrofa" autorstwa Jamie McGuire. Prawdę powiedziawszy zwróciłam na nią uwagę ze względu na komentarz do książki, który w NYT Bestsellering Author zamieściła Jessica Park: "Pięknie seksowna, pięknie intensywna i pięknie doskonała. Jamie McGuire napisała cholernie dobrą książkę." Cóż, skoro taka panuje powszechna opinia o tym dziele, postanowiłam przybliżyć wam w wielkim skrócie fabułę. 
  
  Na stronie wydawnictwa możemy przeczytać: Opowieść o trudnej miłości i namiętności, pojawiających się na przekór zdrowemu rozsądkowi. Abby, dziewczyna z burzliwą przeszłością, pragnie stabilnej egzystencji. Travis z pozoru uosabia wszystko to, od czego planowała uciec – to pewny siebie, uczestniczący w nielegalnych walkach podrywacz, „zaliczający” kolejne dziewczyny. A jednak przyciąga ich do siebie niewytłumaczalna siła.



  Druga pozycja, to książka, o może banalnym tytule i okładce: "Zakochać się" Cecelii Ahem, której wydawcą jest Akurat. (Wybaczcie, ale okładka za nic w świecie nie chce mi się tu wgrać, ciągle wyskakuje mi błąd...) I choć tytuł może odpychać, fabuła utworu zapowiada się ciekawie i na tę książkę zwróciłam uwagę właśnie dlatego. Na stronie wydawnictwa zamieszczono krótki zarys akcji:

  Losy Adama Basila i Christine Rose splatają się pewnej nocy, kiedy na dublińskim moście Christine powstrzymuje Adama przed popełnieniem samobójstwa. Zawierają szaloną umowę: Adam na zawsze zrezygnuje z samobójczych zamiarów, jeśli przed jego trzydziestymi piątymi urodzinami Christine zdoła go przekonać, że jednak warto żyć. Urodziny zbliżają się wielkimi krokami… Rozpoczyna się niezwykły wyścig z czasem, w którym główną nagrodą jest nie tylko życie, lecz także – a może przede wszystkim – miłość.


  Więcej o polecanych przeze mnie wydawniczych propozycjach na stronach wydawnictw. 
Jak myślicie, warto czekać? 

6 komentarzy:

  1. Aleeee mnie zaciekawiła ta druga książka :) Pierwsza w sumie też xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarys akcji książki "Zakochać się" naprawdę brzmi obiecująco. Sama nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po taką typową literaturę kobiecą niezbyt często sięgam, ale jak mnie recenzje zaciekawią, to czemu nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w takim razie nadzieję, że zaciekawią i zachęcą :)

      Usuń
  4. Jak dla mnie na pewno warto czekać na "Zakochać się". Poprzednie książki Ahern przypadły mi do gustu, dlatego po tę też sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochac się - ze względu na Ahern :) zapraszam Cię do siebie na recenzje 3 jej książek :)

    OdpowiedzUsuń