wtorek, 10 czerwca 2014

Recenzja, która ukaże się niebawem! 


  Już za parę dni na moim blogu pojawi się recenzja książki pt. "Blue drink" będącej debiutem literackim Marty Pustuł wydanej przez wydawnictwo Novae Res. Egzemplarz recenzyjny jest już w drodze, czekam na niego z niecierpliwością! 

  Książka jest opowieścią o młodych dziewczynach, które postanawiając zrobić coś szalonego spontanicznie kupują bilety do Tunezji. Choć pierwsze klika dni upływa im pod znakiem klubowego szaleństwa, po niedługim czasie zaczynają odkrywać inne aktywności i poznawać kulturę Arabów. Aż sama jestem ciekawa jak będzie mi się tę książkę czytać. Ponadto, debiuty zawsze napawają mnie ekscytacją, a o autorce można przeczytać już kilka pozytywnych opinii. 

  Andrzej Kalinin napisał o niej: "Moim zdaniem jest to znakomicie zapowiadająca się młoda pisarka. Gdy przeczytasz, przyznasz mi rację. Jej pisanie ma wszelkie cechy młodej, współczesnej prozy. Posługuje się przy tym pięknym językiem, z młodzieńczą werwą, ale bez wszystkich modnych obecnie wzorców literackich. Będę wdzięczny za przyjazne potraktowanie tego debiutu." I jak tu nie ostrzyć sobie ząbków na przeczytanie tego utworu i bliższe poznanie stylu wchodzącej na rynek nowej autorki? 

Recenzja powstanie w ramach współpracy z portalem: Książki moja miłość



2 komentarze:

  1. Bardzo jestem ciekawa tej książki, bowiem mam ją w planach, ale najpierw poczekam na twoją recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie przyłożę się do wyrażania mojej opinii o niej podwójnie! :)

    OdpowiedzUsuń