poniedziałek, 1 września 2014



W tym miesiącu udało mi się przeczytać 17 książek. Nie będę wypisywała tutaj tytułów, możecie to sobie sprawdzić w moim archiwum. Wymienię może same gatunki:

2 książeczki dla dzieci
1 powieść sensacyjną
1 kryminał
1 poradnik
1 biografię 
1 książkę językową
2 książki dla młodzieży
1 powieść skandynawską
1 iście literacki koktaj
1 zbiór opowiadań
5 obyczajówek
(nie wspominając o literaturze specjalistycznej, którą nie będę was zanudzać!) 


  Muszę wam wyznać, że ten wpis ma służyć przede wszystkim podziękowaniu wam, Czytelnicy, za to, że liczba wejść na bloga przekroczyła moje najśmielsze oczekiwania (w tym miesiącu wyniosła tyle, ile w ostatnich dwóch). Dziękuję za wasze komentarze i za każde odwiedziny. To utwierdza mnie tylko w przekonaniu, że warto prowadzić tego bloga, warto czytać i warto pisać wam o tym, co przeczytałam. Dziękuję też pracownikom wydawnictw, że obdarzyli mnie przez ten czas tak ogromnym zaufaniem. Również ilość moich współprac napawa mnie prawdziwym zdumieniem wymieszanym z dumą i radością. 


  Ściskam, całuję i wszystko inne. A od jutra spodziewajcie się kolejnej dawki recenzji! ;)


18 komentarzy:

  1. Pamiętam moje opinie sprzed lat, gdy zaczynałam :) O zgrozo... :P U ciebie widać, że jesteś świadomą czytelniczką, nic dziwnego że wydawnictwa ci zaufały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, pierwsze moje recenzje właściwie były paskudne :P ale ja uwielbiam literaturę, kocham nie tylko czytać, ale też dużo o niej wiedzieć, może dlatego tak ;)

      Usuń
    2. Samokrytyka przede wszystkim :) Może to i dobrze, wtedy będziesz się rozwijać.

      Usuń
  2. Cieszę się, że jesteś zadowolona. Gratuluję wyników!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników:) Dużo bym dała, żeby przeczytać w jednym miesiącu tyle książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się to ze względu na wakacje :)

      Usuń
  4. Bardzo się cieszę, że twój blog tak pięknie się rozwija i podejmujesz owocne współprace. Jestem z ciebie dumna i życzę ci samych sukcesów, bo na to zasługujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za te mile słowa :)

      Usuń
  5. Och, a ja zazdroszczę nie tylko tylu przeczytanych książek, ale przede wszystkim... tyle wolnego czasu! No bo, nie ukrywajmy, 17 lektur w ciągu miesiąca robi wrażenie :) A recenzje są świetne i - przede wszystkim - dopracowane pod każdym względem :) Brawo!
    Pozdrawiam serdecznie, Magda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję śliczne, a co do wolnego czasu... to bywa różnie, ale czytanie po nocach (zresztą przeważnie) zawsze na tak! Właściwie sama się dziwię, że udało mi się przeczytać aż tyyle :)

      Usuń
    2. No tak, to wszystko tłumaczy, zważywszy fakt, że wynik daje średnio książkę w ciągu dwóch dni ;) Tym bardziej gratuluję samozaparcia :) M.

      Usuń
  6. Ojeju, jeszcze nie widziałam tak dużego stosiku! :) Gratuluję wytrwałości w recenzowaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż... rzeczywiście w tym miesiącu jest dość pokaźny ;)

      Usuń
  7. Świetne wyniki! Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku :)
    Naprawdę mnie zainteresowałaś tą książką!

    OdpowiedzUsuń