sobota, 1 listopada 2014

Podsumowanie miesiąca
i zapowiedzi listopadowe


Moi drodzy, 
tradycyjnie już dziękuję wam za waszą obecność i kieruję kilka słów. Liczba wejść na bloga w tym miesiącu kolejny już raz wywołała uśmiech na mojej twarzy i właśnie za to kieruję do was serdeczne podziękowania. Wasze wsparcie naprawdę wiele dla mnie znaczy. 

W tym miesiącu udało mi się przeczytać 13 książek, w tym 5 utworów dla dzieci. Po więcej szczegółów zapraszam do archiwum. Mój wynik uważam za przeciętny. No, chyba, że doliczę do niego stosy literatury specjalistycznej, którą czytam na studiach. 

Przechodzą do zapowiedzi, które niebawem na blogu... Przygotowałam dla was krótki przegląd. 


    Listopad na blogu rozpocznie się od recenzji kolejnych części trylogii Sylvii Day, tzn. "Crossa". 

  Związek Evy i Gideona przechodzi kolejne krzysy, a demony z przeszłości coraz bardziej dają o sobie znać. Dodatkowo w życiu obojga pojawiają się stare miłości, które dobijają się do ich drzwi coraz gwałtowniej. Wszystko to otoczone magią erotycznych uniesień. Czy mimo wszystko zakochanym uda się przetrwać? Jesteście ciekawi? Zapraszam! 

    Recenzję pierwszej części trylgoii znajdziecie tu -> Dotyk Crossa




    Pojawi się też nowa pozycja, którą proponuje Wydawnictwo Otwarte. Problematyczna, mrożąca krew w żyłąch powieść dla młodzieży, która zawładnęła sercami czytelniczek na całym świecie. 

   Britt długo przygotowywała się do wymarzonej wyprawy wzdłuż łańcucha górskiego Teton. Niespodziewanie dołącza do niej jej były chłopak, o którym dziewczyna wciąż nie może zapomnieć. Zanim Britt odkryje, co tak naprawdę czuje do Calvina, burza śnieżna zmusza ją do szukania schronienia w stojącym na odludziu domku i skorzystania z gościnności dwóch bardzo przystojnych nieznajomych. Jak się okazuje, obaj są zbiegami. Britt staje się ich zakładniczką. W zamian za uwolnienie zgadza się wyprowadzić ich z gór. Gdy dziewczyna odkrywa mrożący krew w żyłach dowód na to, że w okolicy grasuje seryjny morderca, a ona może stać się jego kolejną ofiarą, sprawy przybierają dramatyczny obrót...



   Na blogu zaroi się też od pozycji Wydawnictwa Znak. Wśród książek, o których przeczytacie, znajdzie się przede wszystkim „List" Richarda Paula Evansa. Inspirująca historia o nieprzemijającej sile miłości, która wzruszyła miliony czytelników. 

   Opowieść przenosi nas w pełne kontrastów lata trzydzieste ubiegłego wieku, czas wystawnych przyjęć i początków big-bandów, a zarazem upadku wielkich fortun i dotkliwej nędzy. Ukazuje problem śmierci dziecka, z jakim zderzają się MaryAnne i David. Czy po takiej tragedii, możliwy jest powrót do uprzednio osiągniętego już szczęścia? 




  W listopadzie przeczytacie też recenzje wspaniałych powieści kobiecych, które w ubiegłym tygodniu ukazały się nakładem jednego, z moich ulubionych wydawnictw, tj. Prozami. 

   Trzy kultowe autorki przygotowały dla nas takie same powieści, między innymi kontynuację losów rodziny Orłowskich w "Historii pewnego narzeczeństwa", w której główną rolę odegra tym razem syn Renaty i Roberta, wchodzący w dorosłość Krzysztof. Czy rodzicom uda się uchronić dziecko przed popełnieniem błędów młodości? 





Te i wiele innych pozycji już spoczywa na moich półkach, albo jest w drodze. 
Które z nich podobają się wam najbardziej? Który utwór szczególnie przyciąga waszą uwagę? Jakie są wasze listopadowe plany? 



Wszelkie informacjie pochodzą ze stron wydawnictw. 

14 komentarzy:

  1. Ja jestem szczególnie ciekawa ''Listu'' Evansa, gdyż poprzednia jego powieść ''Obiecaj mi'' zrobiła na mnie pozytywne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też uwielbiam Evansa, a przede wszystkim właśnie "Obiecaj mi" :)

      Usuń
  2. Ja bardzo czekam na "Black Ise", aż nie mogę się doczekać, po sadze "Szeptem" wiem, że ta książka na pewno mi się spodoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem już w trakcie lektury i na tę chwilę nie jest źle :)

      Usuń
  3. Ciekawi mnie przede wszystkim książka Evansa, bo bardzo lubię jego twórczość:)

    OdpowiedzUsuń
  4. MUSZĘ zdobyć Black Ice :) i może Evansa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uda Ci się ją zdobyć, na pewno ;)

      Usuń
  5. Mnie także najbardziej zaciekawił "Black Ice" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetne wyniki :D Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Widzę, że wszyscy podobnie. Może to wina tej kuszącej okładki?!

      Usuń