piątek, 28 listopada 2014

Wyniki konkursu! 



Moi Drodzy Czytelnicy,
mam przyjemność poinformować was, że znamy już wyniki konkursu. Ze względu na fakt, że udzieliliście wielu naprawdę ciekawych i oryginalnych odpowiedzi, ciężko było mi wybrać zwycięzcę. Postanowiłam, wyjątkowo, uhonorować nagrodą dwie odpowiedzi, które w równym stopniu mnie urzekły. 
Książka pt. "Trzy odbicia w lustrze" trafi do osób o nickach: 

mana2529
oraz





Serdecznie gratuluję zwycięzczyniom, a was zapraszam do udziału w następnych konkursach,
których na moim blogu na pewno nie zabraknie! 

5 komentarzy:

  1. Gratuluję i zazdroszczę wygranym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! U mnie ta książka już czeka na swoją kolej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Książka świetna, więc zwycięzcom na pewno się spodoba ;)
    Czy mogę Cię zaprosić na wymiankę świąteczną? Super, jeśli dołączysz do zabawy :)

    http://krolowamoli.blogspot.com/2014/11/wymianka-swiateczna.html

    OdpowiedzUsuń