środa, 25 lutego 2015

Nie zmienił się tylko blond! 


Moi drodzy, dziś post o nietypowym charakterze. Chciałabym z wielką radością poinformować wszystkich wyczekujących na przygody Iwonki dostępne w regularnej sprzedaży, że otrzymałam dziś maila o treści: 

Miło mi powiadomić, że Pani książka „Nie zmienił się tylko blond” została przyjęta do naszego planu wydawniczego. Chcielibyśmy ją wydać jeszcze w tym roku.

Ja dziś świętuję, mam nadzieję, że wszytsko teraz będzie już z górki. W tekście wiele się zmieniło, ale oczywiście in plus. Mam nadzieję, że cieszycie się razem ze mną. Oczywiście będę informować na bieżąco co tam u mnie słychać w tej sprawie na swoim autorskim blogu. Dla niepoinformowanych, oto link: klik

9 komentarzy:

  1. To wspaniała wiadomość!!! Gratuluję! Ja chętnie poznam twoją powieść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, ale to bardzo dziękuję. Mam ogromną nadzieję przeczytać w przyszłości Twoją opinię na jej temat ;)

      Usuń
    2. Oby wszystko poszło sprawnie i po twojej myśli. Trzymam w kciuki!

      Usuń
  2. Gratuluje i czekam na produkt finałowy :) I ja chętnie przeczytam Twoją powieść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję :) I sama zamieniam się w oczekiwanie. W końcu poznam proces wydawniczy od środka! :)

      Usuń
  3. Super! Bardzo się cieszę:) z całego serca ci kibicowałam:) Jestem dumna z tego, że już miałam okazję przeczytać twoją książkę i ją zrecenzować:) Jest Naprawdę warta tego, by szersze grono czytelników ją poznało:) Mówisz, że wiele się zmieniło w tekście? Czyli muszę przeczytać jeszcze raz, gdy już zostanie wydania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kasiu, Twoja recenzja była pierwszą "fachową" recenzją tekstu i naprawdę jestem Ci bardzo wdzieczna, za wszystkie słowa. W tekście zmieniło się trochę, zwłaszcza Jarusiowy wątek, została trochę bardzej urzeczywistniona, przybyło nowych śmiesznych sytuacji i ponad 100 nowych stron utworu ;) Bardzo dziękuję za to, że tak mi kibicujesz, to wiele dla mnie znaczy!

      Usuń
  4. Wielkie, wielkie gratulacje! Trzymam kciuki, by wszystko się udało :)

    P.S. Popraw sobie błąd w słowie "bierząco", powinno być "bieżąco" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ie ukrywam, ze mnie jest błędziara. Dziękuję za uważne czytanie <3

      Usuń