środa, 19 sierpnia 2015

Konkurs! 


Moi Drodzy, 
zachęcam Was do udziału w konkursie, w którym możecie wygrać nowiuchny egzemplarz  powieści "We dwoje" Katarzyny Woźniczki, której fundatorem jest wydawnictwo Prószyński i Ska. Moja recenzja dostępna tu: recenzja

Co należy zrobić, aby wygrać książkę?
Nic prostszego! Napiszcie w komentarzu pod tym postem (1-3 zdania) dlaczego chcielibyście przeczytać tę książkę, a ja nagrodzę najciekawszą moim zdaniem odpowiedź. Podajcie też swój adres mailowy, żebym mogła skontaktować się ze zwycięzcą. 



Konkurs trwa od 19.08 do 26.08.2015


Regulamin konkursu

1. Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga Informator Czytelniczy oraz wydawnictwo Prószyński i S-ka
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Prószyński i S-ka
3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest odpowiedź na konkursowe pytanie.
4. Konkurs trwa od 19 sierpnia 2015 roku do 26 sierpnia 2015 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w ciągu tygodnia od zakończenia konkursu
6. Odpowiedzi należy udzielić pod konkursowym postem na blogu

7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi jak  anonimowi uczestnicy, którzy popiszą się imieniem/nickiem oraz podadzą adres mailowy 
8. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest obserwowanie bloga Informator Czytelniczy na blogspocie lub portalu Facebook
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się za pomocą e-maila. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 7 dni nie odpowie na wiadomość, nastąpi ponowny wybór zwycięzcy.

10. W konkursie mogą brać udział osoby zamieszkałe w Polsce.
11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

11 komentarzy:

  1. Ponieważ, gdy tylko zobaczyłam, że można wygrać tą cudowną książkę w twoim konkursie . Rzuciłam się na twój blog, jak na słoik Nutelli. Uwielbiam smak książek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Katarzyna Korpalska19 sierpnia 2015 01:46

    Chcę przeczytać tą pozycję ponieważ potrzebuję poczuć że życie nie jest ciężkie tylko w realu ale potrafi być też takie w książkach, w książkach które podpowiadają nam że nadzieje nie umierają, że od nas samych zależy jak je przeżyjemy i że sami płacimy za swoje decyzje. A przede wszystkim że potrafimy być silne.
    kazik32@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze powiem, że nie znam książek autorki, chociaż dość sporo czytam. Chętnie poznałabym nowego autora i książkę, która przyciąga już okładką :) Przy okazji miałabym kolejną pozycję na swojego bloga. Oj chętnie przeczytałabym :)

    Zapraszam również do siebie www.mamamonia.blog.pl

    Polubiłam bloga przez facebook jako Monika Widurska :)

    monika133@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam ostatnio, że to nie my wybieramy książki, a książki wybierają nas. I gdy zobaczyłam tą pozycje od razu zrozumiałam co to znaczy. Przyspieszone bicie serca, kołatanie myśli ("no jak? jak to wyjaśnić?") oraz przeczucie, że ta książka będzie dla mnie przełomem i właśnie dzięki niej zaczną ponownie pisać. Po prostu miłość od pierwszego wejrzenia, miłość i nadzieja.

    dominika.nawidelcu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam minimum 1 książkę dziennie. 3 dni temu tworzyłam listę, którą przekażę
    do Biblioteki z którą współpracuję, wśród nich figuruje również książka Pani Katarzyny Woźniczki "We dwoje". Miło by było dołączyć tą książkę do domowych zbiorów i sięgać
    po nią, wtedy kiedy będzie się miało ochotę znowu poczytać.
    Poznając kolejną książkę, można przenieść się w ten zapisany literami świat, dobrze jest czasem się oderwać, wyobraźnia poszerza horyzonty!

    Pozdrawiam!

    @MAIL: asia_pedagogika00@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale u Ciebie zmiany w nagłówku - cudo!!!
    A w konkursie nie biorę udziału, bo książkę już mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, widziałam Twoją recenzję :) no i dziękuję za pochwałę nagłówka <3

      Usuń
  7. Chciałabym wygrać tę książkę ponieważ... Już nie dług z "we dwoje" zrobi się u mnie "we troje" i z pewnością nie będę miała tyle czasu na czytanie, co teraz. Jestem tak wielkim molem książkowym, że muszę się naczytać na zapas!

    Pozdrawiam
    majahonorata@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego chciałabym otrzymać tą książkę? Ponieważ w końcu chciałabym przerwać moją złą passę konkursową :)
    A tak na poważnie, nigdy nie miałam styczności z tą autorką i chętnie "zasmakuję" czegoś nowego i nieznanego. Z resztą, wspaniały tytuł, piękna okładka, jak można nie chcieć takiej książki i podziwiać na półce?

    mana2529@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak patrzę na okładkę tej książki, to mnie magnetyzuje, wręcz przyciąga i kusi, aż chce się ją mieć na własność. Wzięłabym ją do ręki, nalała całą wannę wody z pachnącą pianą, lampkę wina i zatapiałabym się w tej książce cała. Dla takiej książki trzeba stworzyć specjalny klimat, ja bym na pewno to zrobiła I książkę chcę mieć bo uwielbiam takie historie, zapowiada się bardzo, ale to bardzo ciekawie :)
    Pozdrawiam Sylwia
    sylwka.sk91@wp.pl

    OdpowiedzUsuń