niedziela, 18 października 2015


Konkurs! 
Wygraj: "Po bandzie.
Czyli jak napisać potencjalny bestseller"

Moi Drodzy, 
kto z Was chciałby napisać bestseller? A może już to robicie, ale potrzebujecie kilku rad? Mam dziś dla Was miłą niespodziankę! Możecie wygrać w tym oto konkursie najnowszy podręcznik pisania pt. "Po bandzie. Czyli jak napisać potencjalny bestseller", którego fundatorem jest wydawnictwo Prószyński i Ska. 

Co należy zrobić, aby wygrać książkę?
Nic prostszego! Napiszcie w komentarzu pod tym postem dlaczego to właśnie Wy potrzebujecie tego podręcznika. Krótko, góra pięć zdań. Autor najbardziej (moim zdaniem) przekonującej odpowiedzi zostanie nagrodzony egzemplarzem tej oto książki 

Konkurs trwa od 18.10 do 28.10



Regulamin konkursu

1. Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga Informator Czytelniczy oraz wydawnictwo Prószyński i S-ka

2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Prószyński i S-ka
3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest odpowiedź na konkursowe pytanie.
4. Konkurs trwa od 18 października 2015 roku do 28 października 2015 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w ciągu tygodnia od zakończenia konkursu
6. Odpowiedzi należy udzielić pod konkursowym postem na blogu

7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi jak  anonimowi uczestnicy, którzy popiszą się imieniem/nickiem oraz podadzą adres mailowy 
8. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest obserwowanie bloga Informator Czytelniczy na blogspocie lub portalu Facebook
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się za pomocą e-maila. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 7 dni nie odpowie na wiadomość, nastąpi ponowny wybór zwycięzcy.

10. W konkursie mogą brać udział osoby zamieszkałe w Polsce.

11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

4 komentarze:

  1. Zgłaszam się;)
    Czemu potrzebuję tej książki?
    Odpowiedź jest pewnie nieco prozaiczna ale prawdziwa: wydanie książki to jedno z moich największych marzeń. Oczywiście poczyniłam w tym kierunku pewne kroki, zaczęłam pisać kilka książek, ale nigdy nie udało mi się dotrwać do końca, zawsze po drodze coś się sypało, brakowało mi samozaparcia, dyscypliny, a ta książka z pewnością pokazałaby mi, gdzie popełniam błędy;)
    e-mail: sandra.galka94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmy... A ja bym bardzo chciała wygrać tę książkę, żeby móc lepiej recenzować. Wydaje mi się, że jeśli poznam tajniki pisania powieści, to będę wiedziała, na co zwracać uwagę podczas czytania i moje recenzje staną się bardziej merytoryczne. :)
    Pozdrawiam!
    e-mail: beatablog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bym chciała tą książkę, bo sama piszę...ale czasem mam wątpliwości i trochę utknęłam, a zbliżam sie do 180 strony...;)
    Wiem, jednak że nie wygram tutaj tej książki, bo korzystam z telefonu, a tutaj nie potrafię kogoś zaobserwować... Mimo wszystko, zapraszam do mnie :)
    http://www.alicjadobry.pl/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chciałabym tę książkę, bo jestem polonistką i chętnie przeczytałabym jak móc rozbudzić w swoich podopiecznych zapał do pisania i kreatywność, ale też udzielać konkretnych rad, kiedy jakiś młody człowiek przychodzi do mnie i mówi: chciałbym napisać książkę albo: napisałem, czy rzuciłaby Pani okiem? Myślę, że taki podręcznik mógłby być pomocny.

    Pozdrawiam,
    joannaliszaj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń