sobota, 31 października 2015


KONKURS 
WYGRAJ ZESTAW KSIĄŻEK!


Moi Drodzy,
mam dziś dla Was pachnący nowością, zestaw książek Danuty Noszczyńskiej, tego- i zeszłorocznej laureatki nagrody literackiej Pazur w Konkursie Literatury Kobiecej Pióro i Pazur w Siedlcach. W skład zestawu wchodzi nagrodzona w tym roku "Harpia" oraz najnowsza książka Pani Danuty, "Farbowana Blondynka", więc sami widzicie, że jest o co powalczyć. Książki ufundowało wydawnictwo Prószyński i Ska. 

Zasady są proste:
jeżeli macie ochotę na ten zestaw zgłoście się w komentarzu pod spodem i uzasadnijcie krótko, dlaczego książki mają trafić własnie do Was. Zostawcie też swój adres mailowy, żebym mogła skontaktować się z Wami w razie nagrody. 


Konkurs trwa od 31.10.2015 do 10.11.2015 do godziny 23.59


Regulamin konkursu

1. Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga Informator Czytelniczy oraz wydawnictwo Prószyński i S-ka
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Prószyński i S-ka
3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest udzielenie odpowiedzi na konkursowe pytanie w komentarzu pod postem (max 3 zdania)
4. Konkurs trwa od 30 października 2015 roku do 10 listopada 2015 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w ciągu tygodnia od zakończenia konkursu na blogu lub stronie bloga na profilu Facebook
6. Odpowiedzi należy udzielić pod konkursowym postem na blogu
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi jak  anonimowi uczestnicy, którzy popiszą się imieniem/nickiem oraz podadzą adres mailowy
8. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest obserwowanie bloga Informator Czytelniczy na blogspocie lub portalu Facebook
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się za pomocą e-maila. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 7 dni nie odpowie na wiadomość, nastąpi ponowny wybór zwycięzcy.
10. W konkursie mogą brać udział osoby zamieszkałe w Polsce.
11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

9 komentarzy:

  1. Chcę mieć te książki, ponieważ odkąd tylko pamiętam chciałam być blondynką (nawet tą farbowaną). Bo wielu nieudanych próbach, przynajmniej te książki mnie pocieszą i będę miała choć trochę coś wspólnego z blondem :)

    mana2529@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bym bardzo chciała wygrać, ponieważ w te jesienne wieczory kompletnie nie mam co czytać! Słyszałam już o tej autorce i chętnie przeczytałabym jakąś jej książkę :)

    Pozdrawiam,
    joannad@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Żyję w ciągłym pędzie. Ledwie mam chwilę, by w spokoju wypić kawę czy herbatę. Praca zawodowa, odebrać dzieci z przedszkola i ze szkoły, zakupy zrobione, obiad na gazie, pralka wiruje, kurze już starte, pociechy śpią i wreszcie mam czas dla siebie. Otwieram książkę i przenoszę się w inny, fascynujący świat. Chwile z książka to dla mnie czas relaksu. Inni wolą w tym czasie włączyć TV i w ten sposób „wyłączyć się”. Moim marzeniem jest zostawić nieumyte okno, łazienkę do remontu i gderliwą teściową. Położyć się wygodnie w fotelu, przykryć ciepłym kocem, obok kubek gorącego kakao i zaczytać się zapominając przy tym o całym świecie i problemach dnia codziennego. Szelest przewracanych kartek działa na mnie kojąco. Każda książka daje mi napęd do następnych wyzwań. Daje możliwość przeżywania przygód i problemów bohaterów oraz spojrzenie na świat oczami autora. Z książek czerpię wskazówki życiowe i mądrość. Chciałabym te książki, ponieważ już same okładki mnie urzekły i aż chcę wejść w świat tych książek. Książka to dla mnie prawdziwy przyjaciel na zawsze. Każda kolejna książka to nabywanie wiedzy i doświadczenia, które coś we mnie zmieniają, wzbogacają mnie i tworzą mnie od środka na nowo!
    Pozdrawiam
    szczesliwamama95@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Od zawsze marzyłam o niezliczonej ilości półek z książkami w swoim domu. Małymi kroczkami realizuje powolutku to marzenie i gromadzę pozycje, do których wracam wielokrotnie i które zostawiam moim córeczkom. I właśnie te pozycje Danuty Noszczyńskiej byłyby takim moim kolejnym, małym kroczkiem do spełnienia mego wielkiego marzenia <3
    Pozdrawiam serdecznie
    Ania, aniawolniak12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Już w dzieciństwie padło podejrzenie mojej choroby… Miałam w tym wiele szczęścia. Rodzice pracowali, a mną zajmowali się dziadkowie. Dziadek miał dużo cierpliwości i już w wieku 3 lat umiałam płynnie czytać i pisać. Czytałam wszystko. Rodzice niepokoili się, ponieważ w domu było cicho tak, jakby nie było dziecka, a ja siedziałam w salonie przy kominku i czytałam, czytałam i tak mi zostało po dziś dzień, za co jestem ogromnie wdzięczna Moim Dziadkom! Rodziców jednak moje zachowanie niepokoiło i zaczęli mnie diagnozować podejrzewając jakąś poważną chorobę… Pediatra jednak załamał ręce. W końcu jeden z lekarzy wysłał mnie do lekarza-genetyka, a ten stwierdził w skomplikowanych badaniach molekularnych jednoznacznie, że jestem nosicielem groźnej mutacji. Stwierdzono u mnie mutację w genie CRYAB zlokalizowaną na chromosomie 11q21, co znaczy tyle, że choruję na książkoholizm (lub synonim bookioza) i jestem książkozaurem. Jedyne lekarstwo, ale tylko działające doraźnie, to książki, ale nie takie zwykłe czytanie, tylko pochłanianie książek może uchronić przed postępem choroby, która jest na dzień dzisiejszy nieuleczalna i w moim przypadku obecnie w 3 stadium choroby (a jest 5). Choroba jest przenoszona w sposób autosomalny dominujący w linii żeńskiej, tak więc połowa szans, że moje córki będą chore. Aktualnie jestem mamą 2 córek i obie są chore, także te książki są dla nas lekarstwem!
    Pozdrawiam
    teresakacz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS
      Mój e-mail: teresakacza@gmail.com

      Usuń
  6. Chciałbym dostać te książki o tak
    Bo moja dziewczyna mój świat
    Chce je i to bardzo ogromnie
    Więc proszę skromnie
    Mi dajcie te książki wspaniałe
    A ja z nich zrobię prezenty małe
    I ucieszy się mój świat cały i to wielce
    A ja wam za to będę słał wirtualnie całusy w podzięce

    89supermaster@gmail.com

    Pozdrawiam
    Bartek

    OdpowiedzUsuń
  7. Były wyniki tego konkursu? Nie mogę się ich doszukać :( Kto wygrał?

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Aniu, też nie znalazłam wyników tego konkursu :(
    A takie piękne nagrody <3
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń