wtorek, 12 kwietnia 2016

#nowenabytki


Pomyślałam sobie, że pokażę Wam co przyniósł mi dziś listonosz, pan z inpostu przed ósmą rano i co odebrałam na poczcie w drodze z uczelni. Same czytelnicze pyszności! Aż nie wiem, za co zabrać się w pierwszej kolejności! 


Od cudownej, wspaniałej, niezastąpionej Czwartej Strony: 
1. "Ja kochanka" Karoliny Wilczyńskiej
2. "Nic oprócz strachu" Magdy Knedler (nie czytałam jeszcze nic autorstwa Magdy, trzeba nadrobić!)

Od Czarnej Owcy: 
1. "Takie życie tylko w Neapolu" Katherine Wilson (mam nadzieję, że będzie wakacyjnie!)

Owoc niezwykle kuszącej promocji na znak.com (przyznaję, zgrzeszyłam, bo to nie planowany zakup, ale to jedna z moich najulubieńszych autorek...)
1. Sarah Jio "Dom na jeziorze"
2. Sarah Jio "Marcowe fiołki"

A na czytniku z pięć nowiuchnych ebooków od Prószyńskiego... Czytelniczy szał, a doba uparcie nie chce stać się dłuższa. :( Co już czytaliście? Jak wrażenia? No i co teraz czytacie i polecacie?

15 komentarzy:

  1. Sarah Jio - też bym chętnie poznała tę książkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci szczególnie "Dom na plaży" - nieustannie mnie wzrusza :)

      Usuń
  2. Sarah Jio! <3 Tak bardzo żałuję, że nie zdążyłam z zakupami na znaku! Muszę bardziej wypatrywać.
    Wspaniałe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Ja zdążyłam w ostatniej chwili :)

      Usuń
  3. Czytałam jedynie obie powieści Sarah Jio. Są cudne, zwłaszcza ,,Marcowe fiołki''.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja "Dom na plaży" i "Kameliowy ogród" :)

      Usuń
  4. Książki Sarah Jio - rewelacja. Uwielbiam tę autorkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie smakowitości! :D Aż Ci zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem niesamowicie ciekawa prozy Sarah Jio. Myślę, że się w niej odnajdę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sarah Jio to jedna z moich ulubionych autorek. Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  7. Wspaniałe nabytki! A do mnie jeszcze nie dotarły książki od Czwartej Strony :(.
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. O, książki Sarah Jio akurat te same dwie są w moim stosiku ;d

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;]
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń